Rekonstrukce budovy Plzeň hl.n. a úsek Plzeň – Koterov

Jednou z největších investic do výpravních budov je v současnosti rekonstrukce secesní budovy plzeňského hlavního nádraží.

Práce budou zahrnovat především opravu střešního a obvodového pláště a úpravy vnitřních prostor v přízemí a patře odbavovací haly, kde vznikne široká nabídka služeb pro cestující. Dále dojde k vytvoření zázemí Správy železnic a dopravců včetně úprav ve vyšších patrech.
Vlastní stavební práce začaly v květnu a potrvají přibližně dva a půl roku. Realizuje je Společnost nádraží Plzeň, kterou tvoří Metrostav DIZ, OHL ŽS a AVERS. Za 667,9 milionu korun.

Další ze staveb, která je součástí modernizace plzeňského železničního uzlu, je modernizace úseku Plzeň hl. n. – Plzeň-Koterov

 

Plzeň - Koterov (říjen 2021)

Zdroj: Správa Železnic

 

ODKAZ
Uzel Plzeň, 5. stavba – Lobzy - Koterov
Upozorni mě
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
VFP
VFP
18.11.2021 08:47

Uprimne, trochu jsem se divil, ze SZDC je schopna spolupracovat s RSD. Ze se stavi chytre a do budoucna. Potesilo me to. Neni to zvykem.

A ten prechod pro chodce prez silnici hned pod pesi lavkou.. ten bych zrusil, jinak lavka bude nevyuzivana..
Lavka je vlastne prodouzeni cesty.. a clovek je tvor liny.. Jinak lavka je moc hezka – at slouzi!