
Přinášíme třetí, závěrečnou část prosincové fotoreportáže ze stavby přeložky železniční trati v úseku mezi Sudoměřicemi u Tábora a Voticemi, dnes z posledního úseku Ješetice – Heřmaničky – Nazdice – (Votice).
Přinášíme třetí, závěrečnou část prosincové fotoreportáže ze stavby přeložky železniční trati v úseku mezi Sudoměřicemi u Tábora a Voticemi, dnes z posledního úseku Ješetice – Heřmaničky – Nazdice – (Votice).
© Copyright 2006 - 2022 | Koridory.cz
Ten most v Heřmaničkách vypadá jako Morandiho viadukt !! 🙂
Proč někomu vadí, že by se dalo jedním vlakem odvézt více? Proto nechal zase jen krátké koleje, aby se ani NÁHODOU nepovedlo jezdit s dlouhými vlaky (740m)?
Jaké jsou prosím délky v Chotovinách a v Olbramovicích? Díky.
nejdelší užitečná Chotoviny 656 m
nejdelší Olbramovice 839 m (užitečnou nevím)
nejdelší užitečná Č. Újezd 678 m
Červený Újezd bude nové nádraží na zelené louce a má jen 678 metrů? Vždyť to zdržuje provoz už jen tím, že než se uhýbaný náklad celý zasouká na kolej, tak za ním jedoucí rychlík už chytá výstrahy.
Plány se měnily za pochodu, uvidíme až ve výsledku (pokud někdo nemá aktuální PD a nepoví dříve). Délka stanice je (asi) také ovlivněna umístěním zastávek Červený Újezd (na pražském zhlaví žst.) a Střezimíř (za tunelem Mezno) a rovněž směrovými poměry – oblouk v zářezu mezi zastávkou Střezimíř a žst. Č.Újezd.
Dopravní koleje s užit.délkou nad 740 m:
– Olbramovice: 1. (830 m) / 1b. (759 m) / 2. (748 m) / 2b. (759 m) / 4. (748 m),
– Votice: 101a. (1128 m) / 102a. (1243 m)
– Chotoviny : žádná (651 až 655 m)
Díky za info! OK, beru svoje rozhořčení zpět – asi se to bralo tak, že hned vedle jsou ty Olbramovice…
Uznávám, že nemusí být nutně KAŽDÁ stanice vybavena kolejemi 750m min. Nicméně mám takový pocit, že SŽ se k tomuto staví … no prostě zády 🙂
Na té mostní estakade je (pokud mě zrak nešálí) dobře vidět převýšení koleje. Neví někdo kolik se plánuje? 100/150mm?
Díky za všechny velmi kvalitní reportáže jak slovem tak obrazem!!!
Ale podle fotek mně připadá, že na mnoha úsecích je ještě hodně práce i co se týká zemních úprav terénu a samotné stavby. Nemyslím tím místa křížení staré a nové trati, což asi bude pak ten výlukový oříšek. Ale např. úsek Lipiny, Mezno, u Heřmaniček…. no uvidíme, jak se s tím stavaři poperou!