Stav prací na koridoru ze Sudoměřic do Votic v prosinci 2020 (Ješetice – Votice)

Sudoměřice - Votice: Heřmaničky; mostní estakáda; betonáž mostovky (foto: koridory.cz)

Přinášíme třetí, závěrečnou část prosincové fotoreportáže ze stavby přeložky železniční trati v úseku mezi Sudoměřicemi u Tábora a Voticemi, dnes z posledního úseku Ješetice – Heřmaničky – Nazdice – (Votice).

Sudoměřice - Votice; prosinec 2020; 3/3

 

ODKAZ
Modernizace Jižní spojky zahájena
Upozorni mě
Upozornit na
guest
9 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
FRX
FRX
10.1.2021 22:52

Ten most v Heřmaničkách vypadá jako Morandiho viadukt !! 🙂

Dusanh
Dusanh
4.1.2021 10:55

Proč někomu vadí, že by se dalo jedním vlakem odvézt více? Proto nechal zase jen krátké koleje, aby se ani NÁHODOU nepovedlo jezdit s dlouhými vlaky (740m)?
Jaké jsou prosím délky v Chotovinách a v Olbramovicích? Díky.

Upravil před 3 let Dusanh
mirekk
Admin
Reakce na  Dusanh
4.1.2021 11:53

nejdelší užitečná Chotoviny 656 m
nejdelší Olbramovice 839 m (užitečnou nevím)
nejdelší užitečná Č. Újezd 678 m

Upravil před 3 let mirekk
Martin
Autor
Reakce na  mirekk
4.1.2021 16:43

Červený Újezd bude nové nádraží na zelené louce a má jen 678 metrů? Vždyť to zdržuje provoz už jen tím, že než se uhýbaný náklad celý zasouká na kolej, tak za ním jedoucí rychlík už chytá výstrahy.

simba
Autor
Reakce na  Martin
5.1.2021 11:12

Plány se měnily za pochodu, uvidíme až ve výsledku (pokud někdo nemá aktuální PD a nepoví dříve). Délka stanice je (asi) také ovlivněna umístěním zastávek Červený Újezd (na pražském zhlaví žst.) a Střezimíř (za tunelem Mezno) a rovněž směrovými poměry – oblouk v zářezu mezi zastávkou Střezimíř a žst. Č.Újezd.

simba
Autor
Reakce na  Dusanh
5.1.2021 09:03

Dopravní koleje s užit.délkou nad 740 m:
– Olbramovice: 1. (830 m) / 1b. (759 m) / 2. (748 m) / 2b. (759 m) / 4. (748 m),
– Votice: 101a. (1128 m) / 102a. (1243 m)
– Chotoviny : žádná (651 až 655 m)

Dusanh
Dusanh
Reakce na  simba
5.1.2021 11:34

Díky za info! OK, beru svoje rozhořčení zpět – asi se to bralo tak, že hned vedle jsou ty Olbramovice…
Uznávám, že nemusí být nutně KAŽDÁ stanice vybavena kolejemi 750m min. Nicméně mám takový pocit, že SŽ se k tomuto staví … no prostě zády 🙂

Odpadlik
Odpadlik
3.1.2021 21:18

Na té mostní estakade je (pokud mě zrak nešálí) dobře vidět převýšení koleje. Neví někdo kolik se plánuje? 100/150mm?

Rob
Rob
2.1.2021 17:48

Díky za všechny velmi kvalitní reportáže jak slovem tak obrazem!!!
Ale podle fotek mně připadá, že na mnoha úsecích je ještě hodně práce i co se týká zemních úprav terénu a samotné stavby. Nemyslím tím místa křížení staré a nové trati, což asi bude pak ten výlukový oříšek. Ale např. úsek Lipiny, Mezno, u Heřmaniček…. no uvidíme, jak se s tím stavaři poperou!