Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ten most v Heřmaničkách vypadá jako Morandiho viadukt !! 🙂
Proč někomu vadí, že by se dalo jedním vlakem odvézt více? Proto nechal zase jen krátké koleje, aby se ani NÁHODOU nepovedlo jezdit s dlouhými vlaky (740m)?
Jaké jsou prosím délky v Chotovinách a v Olbramovicích? Díky.
nejdelší užitečná Chotoviny 656 m
nejdelší Olbramovice 839 m (užitečnou nevím)
nejdelší užitečná Č. Újezd 678 m
Červený Újezd bude nové nádraží na zelené louce a má jen 678 metrů? Vždyť to zdržuje provoz už jen tím, že než se uhýbaný náklad celý zasouká na kolej, tak za ním jedoucí rychlík už chytá výstrahy.
Plány se měnily za pochodu, uvidíme až ve výsledku (pokud někdo nemá aktuální PD a nepoví dříve). Délka stanice je (asi) také ovlivněna umístěním zastávek Červený Újezd (na pražském zhlaví žst.) a Střezimíř (za tunelem Mezno) a rovněž směrovými poměry – oblouk v zářezu mezi zastávkou Střezimíř a žst. Č.Újezd.
Dopravní koleje s užit.délkou nad 740 m:
– Olbramovice: 1. (830 m) / 1b. (759 m) / 2. (748 m) / 2b. (759 m) / 4. (748 m),
– Votice: 101a. (1128 m) / 102a. (1243 m)
– Chotoviny : žádná (651 až 655 m)
Díky za info! OK, beru svoje rozhořčení zpět – asi se to bralo tak, že hned vedle jsou ty Olbramovice…
Uznávám, že nemusí být nutně KAŽDÁ stanice vybavena kolejemi 750m min. Nicméně mám takový pocit, že SŽ se k tomuto staví … no prostě zády 🙂
Na té mostní estakade je (pokud mě zrak nešálí) dobře vidět převýšení koleje. Neví někdo kolik se plánuje? 100/150mm?
Díky za všechny velmi kvalitní reportáže jak slovem tak obrazem!!!
Ale podle fotek mně připadá, že na mnoha úsecích je ještě hodně práce i co se týká zemních úprav terénu a samotné stavby. Nemyslím tím místa křížení staré a nové trati, což asi bude pak ten výlukový oříšek. Ale např. úsek Lipiny, Mezno, u Heřmaniček…. no uvidíme, jak se s tím stavaři poperou!