Nenalezen žádný obrázek

04.07.2009

Kdy: 4.7.2018 celý den

4. července 2009 Po bezmála 34 letech opustila pomník před českobudějovickým nádražím parní lokomotiva 310.076. Převezena na hlubinném železničním vozu do depa historických vozidel v Lužné

Nenalezen žádný obrázek

05.08.2009

Kdy: 5.8.2018 celý den

5.srpna.2009 Vydáno stavební povolení pro zdvoukolejnění úseku Bystřice u Benešova-Benešov u Prahy

Nenalezen žádný obrázek

01.03.2010

Kdy: 1.3.2018 celý den

1. března 2010 Stejnokrojová čepice se stala nepovinnou výbavou vlakových čet. Aby nedošlo při výpravě vlaku k záměně vlakové čety s cestujícími, začali průvodčí a

Nenalezen žádný obrázek

25.03.2010

Kdy: 25.3.2010 celý den

25.března 2010 V rámci výstavby 4.železničního koridoru bylo ve Voticích vypnuto z činnosti elektromechanické zabezpečovací zařízení a skončila služba signalistů na obou stavědlech

Nenalezen žádný obrázek

31.03.2010

Kdy: 31.3.2010 celý den

31. března 2010 K tomuto datu měly České dráhy 27 366 zaměstnanců, 2 056 hnacích vozidel (lokomotiv, motorových vozů a jednotek) a 3 327 různých

Nenalezen žádný obrázek

11.06.2010

Kdy: 11.6.2010 celý den

11. června 2010 Slavnostně otevřen elektrizovaný úsek trati Č. Budějovice – Č. Velenice – Gmünd. Souprava zvl. R 11001 (tam) /R11000 (zpět) odjížděla z Č. Budějovic ve

Nenalezen žádný obrázek

12.09.2010

Kdy: 12.9.2010 celý den

12. září 2010 Naposledy vypraven rychlík „Šumava“ R893/R892 Praha hl. n. – Nové Údolí a zpět. V úseku Č. Budějovice – Nové Údolí v čele čtyřvozové

Nenalezen žádný obrázek

11.11.2010

Kdy: 11.11.2010 celý den

11.listopadu 2010 Oficiálně ukončena stavba IV.koridoru v úseku Benešov u Prahy – Strančice

Nenalezen žádný obrázek

26.02.2011

Kdy: 26.2.2011 celý den

26. února 2011 Po 116 letech provozu ukončena pravidelná doprava na trati Dívčice – Netolice. Posledních sobotních jízd se zúčastnily stovky osob.

Nenalezen žádný obrázek

01.03.2011

Kdy: 1.3.2011 celý den

1. března 2011 Kopáním základů a betonováním patek pro trakční stožáry zahájila firma EŽ Praha modernizaci trati v úseku Č. Budějovice – Nemanice I. Stavba