04.07.2009
4. července 2009 Po bezmála 34 letech opustila pomník před českobudějovickým nádražím parní lokomotiva 310.076. Převezena na hlubinném železničním vozu do depa historických vozidel v Lužné
4. července 2009 Po bezmála 34 letech opustila pomník před českobudějovickým nádražím parní lokomotiva 310.076. Převezena na hlubinném železničním vozu do depa historických vozidel v Lužné
5.srpna.2009 Vydáno stavební povolení pro zdvoukolejnění úseku Bystřice u Benešova-Benešov u Prahy
1. března 2010 Stejnokrojová čepice se stala nepovinnou výbavou vlakových čet. Aby nedošlo při výpravě vlaku k záměně vlakové čety s cestujícími, začali průvodčí a …
25.března 2010 V rámci výstavby 4.železničního koridoru bylo ve Voticích vypnuto z činnosti elektromechanické zabezpečovací zařízení a skončila služba signalistů na obou stavědlech
31. března 2010 K tomuto datu měly České dráhy 27 366 zaměstnanců, 2 056 hnacích vozidel (lokomotiv, motorových vozů a jednotek) a 3 327 různých …
11. června 2010 Slavnostně otevřen elektrizovaný úsek trati Č. Budějovice – Č. Velenice – Gmünd. Souprava zvl. R 11001 (tam) /R11000 (zpět) odjížděla z Č. Budějovic ve …
12. září 2010 Naposledy vypraven rychlík „Šumava“ R893/R892 Praha hl. n. – Nové Údolí a zpět. V úseku Č. Budějovice – Nové Údolí v čele čtyřvozové …
11.listopadu 2010 Oficiálně ukončena stavba IV.koridoru v úseku Benešov u Prahy – Strančice
26. února 2011 Po 116 letech provozu ukončena pravidelná doprava na trati Dívčice – Netolice. Posledních sobotních jízd se zúčastnily stovky osob.
1. března 2011 Kopáním základů a betonováním patek pro trakční stožáry zahájila firma EŽ Praha modernizaci trati v úseku Č. Budějovice – Nemanice I. Stavba …
© Copyright 2006 - 2024 | Koridory.cz