Na velenické trati končí další „mechaniky“

Reklama

V pondělí 19.září 2016 v 8 hodin ráno začne v železniční stanici Suchdol nad Lužnicí pětidenní nepřetržitá výluka přejezdového zabezpečovacího zařízení PZM 2 přejezdu P 5601 místní komunikace v km 16,768. Pokračuje tak postupná modernizace zdejších přejezdů, vedoucí ke zvýšení bezpečnosti železničního i silničního provozu.

Skončí tak další mechanické závory na bývalé trati KFJB vedoucí z Českých Velenic do Prahy v úseku do Veselí nad Lužnicí. V Suchdole nad Lužnicí byly tyto závory ovládané ze stavědla č.1.

Po dobu výluky budou na zábrzdnou vzdálenost před přejezdem na trati osazeny přenosné přejezdníky s návěstí „Otevřený přejezd“. Přejezdníky budou umístěny v km 16,068; 17,468, vč. opakovacího v km 16,780. Vlaky v době výluky budou přes vyloučený přejezd jezdit se zvýšenou opatrností, ze stanice na přivolávací návěst nebo kolem neobsluhovaných návěstidel dle předpisu D1 SŽDC.

Nové přejezdové zabezpečovací zařízení bude s automatickými závorami kategorie 3ZNI, typu PZZ-K s indikací a ovládáním na indikační desce St.1, indikací v dopravní kanceláři na jednotném obslužném pracovišti (JOP) ovládání přejezdů a rovněž indikací o uzavření přejezdu i na St.2 železniční stanice Suchdol nad Lužnicí. Zároveň bude upraven software zdejší přejezdové JOPky, kde je již po zrušení závorářských stanovišť v Hrdlořezích a Dvorech nad Lužnicí (odkaz zde) v roce 2015 umístěna kontrola a ovládání všech devíti přejezdů (P 5590 až P 5599) mezi Novou Vsí a Suchdolem a přejezd v Suchdole nad Lužnicí (P 5600). Přibude tedy další.

Třetí přejezd (P 5602) silnice III.třídy v km 17,307, obsluhovaný signalistou St.2 zůstává beze změny (i nadále PZM 2), stejně jako další dva přejezdy (P 5603, 5604) mezi Majdalenou a Suchdolem (AŽD 71 s klas.kontrolou v DK Suchdol, druhý trvale uzavřen). V samotné stanici rovněž nadále zůstává elektromechanické zabezpečovací zařízení kategorie 2a.

1 komentář

  1. dobrý den ..pěkný příspěvek,opravdu se tento lokální přejezd dělá…ale proč se radči neudělá ten postatně provozem vytížený na druhé straně ? ..nebo proč jsou modernizovány přejezdy ve vlkově či frahelži a silně provoz.vytížený přejezd v lomnici nad l. je stále mechanický…tam když chytnu křižování vlaků tak si tam pár minutek postojim a dám si v autě cigárko :-)někdy stim už dopředu počítám 🙂 ,docela by mne zajímalo jestli ho v dohledné době železničáři zautomatizují jestli to není státní tajemství :-)díky za případné info…k vlakům mám kladný vztah,přeji všem cestování v čemkoliv či načemkoliv bez nehody 🙂 martin

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*