Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Hezké.
Ale jak to vypadá s těmi tunely u Budějovic? Už douho jsem o nich nic neslyšel.
A také – existuje nějaký odhad/výpočet, o kolik otevření těchto dvou úseků (tj. tohoto + u Soběslavi) zkrátí jízdní časy? Všude se operuje jen s „konečnou“ metou jízdí doby Praha-ČB 1 a půl hodiny, ale to počítá i s těmi tunely. Ale o kolik si polepšíme jenom těmito dvěma úseky, ví to někdo?
Tezko rict. Je treba odlisit sliby od reality. Uz davno meli lepe jezdit vlaky v useku vrsovice – hostivar, naopak tam vlaky jezdi furt pomalu snad jen 70 km v hodine. Bohuzel sliby chyby.
Tipuju, ze u Sobeslavi rychliky zrychli o 5 minuty a u Hermanicek cca o 12 minut.
Votice – Sudoměřice by měly zkrátit jízdní dobu o 15 minut
stejně nechápu proč u Soběslavi dělaj na skoro rovným poli zasypaný tunel a zde minimálně na dvou místech je obrovský zářez do krajiny !
je mnoho důvodů např. povolení stavby z hlediska hluku a estetického zásahu rázu do krajiny atd. Ochrana krajinného rázu patří též i do EIA.
Podobnou situaci můžete pozorovat vedle na D3…
Např. pro vysokorychlostní tratě ve Francii (v budoucnu i v ČR) je standardem vedení trasy (skoro v celé délce) v mírném zářezu doprovozeným často i valem podél. Protihlukové stěny se využívají zřídka
právě ty obrovské zářezy u mezna a nazdic by si zasloužili spíš tunely, takto to opravdu nevypadá z krajiného hlediska hezky
pravda…
už jsem viděl analýzu v této záležitosti na jiných stavbách, kdy se provádí fotografování úseku z mnoha různých pozic v krajině. Třeba se fotograf postaví na kraj vesnice a nebo se postaví do řeky či na kraj lesa…. zkoumá se zda třeba mosty nejsou moc robustný a nehyzdí výhled z okna