Po skončení přípravných prací se stavba koridoru plně rozběhla. Pilíře estakády rostou nad terénem, jáma pro tunel je téměř vytěžena. Naváží se podklad přeložky silnice do Zvěrotic, která by měla být částečně zprovozněna již v srpnu. Podloží tělesa budoucího záhlaví v Soběslavi je odtěžováno. Začala taktéž tříměsíční uzávěra silnice do Sedlečka, kde přímo v silnici se vrtají základy pilíře. Její trasa bude poté mírně upravena. Rozběhla se též stavba druhé estakády přes rybník Kamenný a tunelového mostu poblíž Doubí. Na všech silnicích a polních cestách v okolí stavby se pohybuje velké množství nákladních aut převážejících zeminu. To s sebou nese velkou zátěž pro místní obyvatele. Opakuje se tak situace jako před několika lety při stavbě dálnice.
Podobné příspěvky
Stavbu koridoru Soběslav-Doubí koronavirus neomezuje
Současná doba šíření koronaviru je ve znamení mnoha omezování dopravních staveb. Koridoru Soběslav-Doubí u Tábora se to naštěstí netýká a práce zde běží naplno po …
Kvůli postupující modernizaci změní nádraží v Heřmaničkách svou podobu
Ve dnech 5. až 9. září 2020 v denních výlukách (vždy od 8:20 do 16:40 hod.) projde poměrně významnou proměnou železniční stanice v Heřmaničkách. V …
Betonování tubusu Zvěrotického tunelu skončilo
Po čtrnácti měsících skončila betonáž tubusu Zvěrotického tunelu na stavbě IV. koridoru Soběslav – Doubí u Tábora …
Ten rybník co se přez něj dělá ta estakáda je nějaká vzácnost? Já bych to zavezl, než tam stavět drahá betonová monstra.
To ano, v součtu s dálniční estakádou by za ty prachy bylo rybníků jak za Krčína.
On to totiž nebyl žádný architektonický skvost, nic ke koukání, tím méně focení. A proto fotek mnoho nebude. Ale na ČOV Soběslav jsem kdysi zahlédl fotky téhle budovy – byla před ní snad kalníková šachta (redukčák, nebo tak něco, už nevím) od skupiňáku Ve-So-Pl-Sú-Tá, u níž někdo fotil polský traktorbagr a skupinu dělníků. Když stěhovali služebnu „čisté vody“ z Chvalovského nábřeží, to bylo. Možná že fotky dosud leží na ČOV, v patře, v místnostech bývalé laboratoře. A protože společně se stavbou nových úseků nžk vzniká i mnoho nových staveb vodohospodářských, tak vkládám fotky jedné která měla kdysi se železnicí mít souvislost (info z doslechu) – http://www.vstab.cz/cz/investicni-akce/60-rekonstrukce-zdroje-a-cs-zavadilka . Moc o tom nevím, v případě, že souvislost nebyla tak to berte jako zajímavost se vztahem k Táboru.
Ani současné releovky zrovna neoplývají architektonickým ztvárněním, což nevadí tak jako ty tuctové mostní estakády, vedené v blízkosti obcí a měst – to je daleko větší architektonicko-urbanistický prů.er, vzhledem k cenám staveb.
To je sporné. Nový Trojský most stál cca 1,2 mld. Kč, přitom kdyby tam „vysekli tuctový most“, vyšel by tak na 350 – 400 mil. Kč.
Martine díky moc za aktuální report ze stavby. Konečně je sucho na „prochazku“. No, pěkná procházka.
Jen dotaz: ta releovka to byla v Soběslavi? Pokud ano, tak pro St.2?
Sucho na procházku je lepší než bláto, ale ke kolenum jseš bílej jak mlynář. Budovu releovky v Soběslavi jsem bohužel před zbouráním nevyfotil.