Stavba koridoru Soběslav – Doubí postoupila do další fáze.
Od 1. 4. 2022 se železniční provoz kolem stavby opět více zkomplikoval. Po čtrnácti letech provozu byla vytržením výhybky zrušena odbočka Doubí u Tábora. Druhá traťová kolej z Plané nad Lužnicí se tak odpojila od staré trati a povede na nově budovanou přeložku. Na její položení mají stavbaři pět měsíců. Nemožnost křižování v Doubí způsobí některým vlakům drobné zpoždění.
Také v Soběslavi došlo k omezení provozu vyloučením sudé skupiny kolejí, tedy druhé a čtvrté. Výhybka č.11 byla vytržena. Na jejím místě dojde k výstavbě nového zhlaví napojujícího se na přeložku. Ve stanici zbyly pouze dvě dopravní koleje, což může občas komplikovat provoz.
V následujících týdnech a měsících tedy začne být na stavbě vidět to co „trať dělá tratí“ a to jsou koleje.
Rekonstrukce nádražní budovy je v plném proudu.