Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Díky moc za reportáž. Tu trať (starou) moc dobře znám, vyrostl jsem kousek od kolejí a děda jezdil jako topič. Znám celé širé okolí tratě, i tam kde se teď koleje narovnají. Jsem už dost starý ale chci se tamo podívat, jak se to mění. Ano je to velký zásah do krajiny ale pokrok nezastavíš je to stavba potřebná a pro budoucnost. Jako malému se zdálo že vlaky jezdí tak strašně rychle a když porovnám dnešní rychlosti tehdy rychlík valil 70 a kozy se bály.
Vím že je pln kritiků stavby, že zabere území, louky lesy pole. Ale podíváteli se blíž zjistíte že jsou to lada, nepotřebné pozemky s močály a tam kde by se dařilo, nikdo nic nepěstuje protože jsou to malé pozemky.
Ano je to tak. Děkuji za fotky, kdybych mohl poprosit třeba i článek o historii té tratě, byl bych vděčný za vzpomínku.
Pepík Štangl roz. v Roudnej