Je čím dále více vidět, že se stavba přehoupla do své druhé poloviny. Už to není jen převážení zeminy ze zářezů na náspy, ale přibývá technické vybavení budoucí tratě. Především jsou to stožáry trakčního vedení, které jsou v krajině vidět již z dálky. Protihluková stěna u Soběslavi dostává své panely, vybetonované římsy estakád dávají dojem téměř hotových mostů. Hotovy jsou také silniční nadjezdy, tubusu tunelu zbývá ještě 30 metrů. Budoucí podchod pod severním zhlavím v Soběslavi má hrubou stavbu schodiště a rampy na straně od města.
Podobné příspěvky
Trať Posázavského pacifiku z Kácova do Zruče nad Sázavou bude opravena
V těchto dnech Správa železniční dopravní cesty, státní organizace (SŽDC, s.o.) finalizuje zadávací dokumentaci k veřejné zakázce na obnovení provozu na trati č. 212, která …
Konec elektromechaniky v Dobříši
Staniční zabezpečovací zařízení z roku 1976 bude nahrazeno moderním, s obsluhou pomocí JOP a přípravou pro budoucí dálkové řízení stanice …
Postup prací na tunelech Mezno a Deboreč
Tunel Mezno Tunel Mezno je ražený železniční dvoukolejný tunel celkové délky 840 m, z toho ražená část tvoří 768 m, navazující hloubená část u vjezdového …
Proč se tady udělal místo zářezu pěkný tunel a u Mezna a Nazdic kde jsou mnohem větší řezy do krajiny ne.
Diky za video.kdy se vse zprovozni a bude se jezdit 160 km v hodine? Uz v roce 2022? Diky, kdo vi.
Jedna kolej bude zprovozněna koncem srpna a druhá koncem listopadu 2022. Ale plná rychlost bude až po konsolidaci tratě a měření měřícími vlaky. Nedokážu určit přesně.
Uf, takze za dva roky odted, jestli vubec. 🙁
To dřív, tak na jaře 2023.